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Connexion App en local
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Auteur:  berlinpose2 [ 09 Juin 2020 08:29 ]
Sujet du message:  Connexion App en local

Hello

J'ai l'impression que l'app (iOs ou Android) ne se connecte presque plus directement à la box, sur le réseau local. J'ai toujours la croix rouge dans l'onglet "diagnostic", et j'ai souvent un gros bug de déconnexion en pleine nuit ...
Plus très fiable cette histoire ...

Avez-vous le même genre de comportement ?appvalley tutuapp tweakbox
Auteur:  opa95 [ 09 Juin 2020 08:54 ]
Sujet du message:  Re: Connexion App en local

Bonjour
Chez moi ça se connecte bien en local (Android) et symbole vert dans "diagnostic".
Auteur:  gamystage [ 04 Jan 2023 09:31 ]
Sujet du message:  Re: Connexion App en local

It seems that the app (iOS or Android) no longer establishes a direct connection to the box over the home network. In the middle of the night, I driving directionsoften get a severe disconnection bug, and the "diagnostic" tab is permanently marked with a red cross.
Auteur:  opa95 [ 04 Jan 2023 09:51 ]
Sujet du message:  Re: Connexion App en local

Hello gamystage, happy newyear
gamystage a écrit:It seems that the app (iOS or Android) no longer establishes a direct connection to the box over the home network. In the middle of the night, I driving directionsoften get a severe disconnection bug, and the "diagnostic" tab is permanently marked with a red cross.

My app (Android) always establishes a direct connection to the box over the home network. I have no problem and the "diagnostic" tab is permanently marked as OK (green) ; same diagnostic as the last time (2020) :)
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